کراتینین تا به ضرب گلوله 6.1-9.3: دیالیز مورد نیاز است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری مزمن کلیهکراتینین سرم شاخص قابل اطمینان از عملکرد کراتینین renal.Cuando 6.1 9.3 شات بیشتر احتمال دارد به فاش کردن زوال سریع این بیماری renal.Entonces است، دیالیز ممکن است برای برخی بیماران توصیه می شود.

چه سطحی از دیالیز کراتینین شروع کنم؟

به طور کلی، اگر بیماران مبتلا به بیماری حاد کلیوی، ممکن است نیاز به شروع به دیالیز زمانی که سطح کراتینین بیش از 5.0 میلی گرم / نفر dl.Si از بیماری مزمن کلیه رنج می برند، دیالیز می تواند برای توصیه دیالیز تا کراتینین سرم بیشتر از 8.0 میلی گرم / دسی لیتر است.

کراتینین soars به 6.1-9.3 mg / dl بود

عوامل بسیاری است که می تواند به افزایش سریع سطح کراتینین سرم منجر شود، مانند کم آبی، مشکلات قلبی، بدتر شدن بیماری کلیه وجود دارد، آنها را بدتر etc.Among بیماری کلیوی شایعترین علت است. با توجه به تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم بیماران با کراتینین 9.3 نتیجه گیری ممکن است نیاز به شروع diálisis.Sin اما ما می دانیم که حتی اگر سطح کراتینین به عنوان یک شاخص عملکرد کلیوی است، نباید تنها شاخص برای تعیین نشده زمان شروع دیالیز.

هنگامی که بیماران دیالیز کلیوی باید شروع کنم؟

اگر عملکرد کلیه در بیماران بالاتر از 10٪ و بدون عوارض تهدید کننده حیات باقی می ماند، من هنوز هم می تواند بدون diálisis.Sin زندگی می کنند اما اگر کراتینین 9.3 است که توسط برخی از عوارض جدی مانند ادم ریوی، فشار خون بالا همراه است مقاوم خطرناک پتاسیم بالا، و غیره، باید شروع به انجام دیالیز بلافاصله.

لطفا نگران نباشید. در این مورد، برخی از درمان های کلیه تعمیر هنوز هم می تواند فرکانس دیالیز کاهش و یا حتی evitarlo.Por البته، طرح درمان دقیق باید به وضعیت بیماری pacientes.Si بستگی دارد که می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، خوش آمدید به مشورت پزشک آنلاین و یا سوال خود را در هیئت مدیره را ترک پیام زیر کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی کراتینین دیالیز 6 , 1-9 , 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: